Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2020

Το τέλος του πρώτου κεφαλαίου, η αρχή ενός μυθιστορήματος.

Νομίζω ζω ό,τι πιο συναρπαστικό περιείχε ο κλήρος μου στη λογοτεχνία.
Πάει εβδομάδα που τελείωσα το πρώτο από τα επτά κεφάλαια σύμφωνα με το αδρομερές διάγραμμα του νέου μου μυθιστορήματος, του ιστορικού, μυθιστόρημα που έχω προαναγγείλει ήδη από τον Απρίλιο του 2015. Χρειάστηκα δυόμισι με τρία χρόνια έρευνας για το πραγματολογικό υλικό, μια σειρά από κατηγορίες στο αρχείο εδώ του μπλογκ πιστοποιούν την προεργασία (Αρχαίο μυθιστόρημα, Δεύτερη Σοφιστική, Ιστορικό μυθιστόρημα, Κλασική γραμματεία, Λουκιανός-ο Σύρος αττικιστής, Όμηρος-ο πρώτος μυθιστοριογράφος) και που καταγράφουν μέρος μόνο αυτής της εργασίας. Το γράψιμο καθαυτό το ξεκίνησα τον Νοέμβριο του 2019, αν έχω ζωή, αν είμαι καλά, προβλέπω να τελειώνει το φθινόπωρο του 2022, το αργότερο την άνοιξη του 2023. Ό,τι άλλο μού είναι πια περισπασμός, όλο και σπανιότερη θα είναι η παρουσία μου εδώ ή οπουδήποτε αλλού.
Όσοι με παρακολουθείτε, μην ανησυχείτε, λείπω για πολύ πολύ καλό σκοπό.