Δευτέρα 13 Μαΐου 2019

Ένα μικρό σχόλιο.

Πριν από δυο - τρεις μέρες σε σελίδα ομάδας φιλελευθέρων, στην οποία ήμουν μέλος, δημοσιεύθηκε η παραπάνω φωτογραφία -από πού να την πιάσει κανείς, τι να πρωτοπεί; που δεν θέλει και πολλή εμπειρία ή αισθαντικότητα, απ' τις πατούσες μόνο του μαυράκου, για ν' αντιληφθεί πως πρόκειται για λεπτομέρεια ερωτικής σκηνής σε ντους, ἵνα μὴ εἴπω και τρυφερής σκηνής. Ενοχλημένος, δίχως να το πολυσκεφτώ, τους έγραψα σχόλιο: "Η έλλειψη της αισθητικής, του χιούμορ επίσης, ο βαθύτερος επαρχιώτης δεξιός ομοφοβικός εαυτός, καταντάει στο τέλος τον νεοελληνικό φιλελευθερισμό αντιερωτικό και απωθητικό. Και υπ' όψιν σάς το λέει αυτό ένας δικός σας..." Σε περίπου πέντε λεπτά είχανε σβήσει το σχόλιο, είχαν αποβάλει (πετάξει σηκωτό μου 'ρθε να γράψω) κι εμένα απ' την ομάδα τους.

Δεν θα υπερασπιστώ τη γενίκευση στο σχόλιό μου, κάθε γενίκευση είναι λάθος, αλλά ποιος θα αμφισβητούσε ότι περιγράφει τις κυρίαρχες τάσεις αυτού του πολιτικού χώρου. Ας μου επιτραπεί όμως και μία ακόμη ερώτηση: σε ποια σελίδα ή ομάδα σήμερα της αριστεράς θα είχε την ίδια τύχη το σχόλιο και ο ομοϊδεάτης τους (δόκιμος) συγγραφέας που θα το διατύπωνε...