Σάββατο 5 Ιουλίου 2014

Νίκος Στρατάκης: Χρωματιστό μου όνειρο.

 

Χρωματιστό μου όνειρο
Χρωματιστό μου όνειρο, πες μου ποια μαύρα χέρια
σ' αγγίζουνε και γίνονται στο στήθος μου μαχαίρια.

Σύνθεση - ενορχήστρωση Νίκος Στρατάκης, στίχοι Δέσποινα Σπαντιδάκη, τραγούδι Γιώργος Στρατάκης. Από τη συλλογή "Ανάσα" (2014).


Λίγες μέρες αφότου γύρισα Κω, -απευθείας από Ηράκλειο, από το αεροδρόμιο Νίκος Καζαντζάκης, κιόλας. Το Χρωματιστό όνειρο το ακούγαμε στις διαδρομές από το Κουρταλιώτικο Φαράγγι, -τι δυνατό τοπίο. Στις βραχώδεις πλευρές ανθισμένα μοβ θυμάρια, μοβ κι οι λυγαριές στους φράχτες και στις άκριες των δρόμων, μοσχοβολούσαν κι αυτές, μας χτυπούσαν οι μυρωδιές απ' τ' ανοιχτά παράθυρα, και σε κάθε μικρή - μεγάλη ρεματιά οι αυτοφυείς κόκκινες πικροδάφνες, σκόρπια και τα τελευταία κίτρινα ανθάκια στα σπάρτα. Από το Κουρταλιώτικο για Πρέβελη, Πλακιά, Ροδάκινο - Κόρακα, Σούδα.